Webinar: aflopend energiecontract?
12 juni 2025 | Dit moet je weten over aanbesteden en alternatieven.

De energiecontracten van veel gemeenten en andere publieke organisaties lopen dit en volgend jaar af. Maar wat doe je daarna? Ga je opnieuw een omvangrijk aanbestedingstraject in, met alle beperkingen die daarbij horen? Of is het tijd om alternatieven zoals zelflevering te verkennen? En hoe zit dit juridisch?
Tijdens dit webinar op donderdag 12 juni van 10.00 - 10.45 uur nemen we je mee in de belangrijkste afwegingen rondom een aflopend energiecontract. We bespreken niet alleen de opties, maar gaan ook dieper in op aanbestedingsrechtelijke vragen: hoe kun je binnen de kaders van de wet slimmer inkopen?
Onder leiding van Gerard Adema, word je volledig bijgepraat. Met ruimte voor jouw vragen én praktische tips om direct mee aan de slag te gaan.
Voor wie is dit webinar?
Dit webinar is bedoeld voor inkopers, beleidsmakers, adviseurs, juristen en andere professionals binnen gemeenten, provincies, waterschappen en andere publieke organisaties. Werk je aan de verduurzaming van je energie-inkoop of sta je aan de vooravond van een nieuwe aanbesteding? Dan biedt dit webinar waardevolle inzichten en praktische handvatten.
Laat je inspireren door inzichten van:
- Alexander Klein Hofmeijer, Partner en Senior advocaat | Brackmann
- Gerard Adema, Country Manager NL | ENTRNCE
Aanmelden
Wil je weten hoe je jouw energie-inkoop toekomstbestendiger, flexibeler en lokaler kunt organiseren? Meld je dan aan voor het webinar op donderdag 12 juni a.s. van 10.00 - 10.45 uur. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Aanmelden webinar.
Wat kun je verwachten?
- Ontdek welke opties je hebt na afloop van een energiecontract.
- Leer meer over de juridische mogelijkheden voor flexibeler inkopen, zoals quasi-inbesteden en dynamische aankoopsystemen.
Meer weten?
Neem gerust contact met ons op.
Plaats als eerste een reactie
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.