Allemaal winnaars
Het resultaat staat voorop in de 21ste eeuw. Mensen afrekenen op het aantal uren dat ze op kantoor zitten is uit de tijd. Deze revolutie in de manier van werken geeft werknemers meer verantwoordelijkheid en maakt hen gemiddeld acht procent productiever.
Technologie
Nieuwe technologieën als smart phones, mobiel internet en teleconferencing maken het mogelijk dat mensen veel flexibeler kunnen werken. Door daarnaast te kiezen voor een andere dagindeling (later of vroeger naar je werk) en bewust te kiezen voor trein, auto of niet reizen, wordt veel tijdwinst geboekt. Het Nieuwe Werken biedt voordelen voor werkgevers, werknemers en het milieu. De 800.000 werknemers die al flexibel werken doen dit met meer plezier omdat ze zelf hun tijd kunnen indelen en werk en privé beter kunnen combineren.
Aantrekkelijke werkgever
Het Nieuwe Werken is ook een logisch antwoord op de wensen van professionals. Zij willen verantwoordelijkheid en weten hoe ze hun vakmanschap het beste kunnen inzetten. Voor werkgevers is deze nieuwe manier van werken een kans om talentvolle professionals aan zich te binden en zich te onderscheiden als aantrekkelijke werkgever.
Resultaat
'Het gaat bij het werk om resultaat en niet om uren maken,' zegt Lodewijk de Waal, voorzitter van de Taskforce Mobiliteitsmanagement, een van de hoofdpartners van de campagne. Hij geeft vandaag tijdens 'De Experience', het congres over mobiliteitsmanagement, het startschot voor de campagne door de vierhonderd deelnemers per mail op te roepen mee te doen aan Het Nieuwe Werken.'De voordelen voor werkgevers zijn aangetoond,' zegt De Waal. 'Efficiënter werken, minder reiskosten, minder kantoorruimte, minder administratieve rompslomp en tevredener medewerkers.'
Overheid en bedrijven lanceren 'Het Nieuwe Werken'
Je gaat niet meer naar je werk, maar je doet je werk. Werken waar en wanneer je maar wilt. Dat is de kern van Het Nieuwe Werken. Vandaag…
Resultaat
'Het gaat bij het werk om resultaat en niet om uren maken,' zegt Lodewijk de Waal, voorzitter van de Taskforce Mobiliteitsmanagement, een van de hoofdpartners van de campagne. Hij geeft vandaag tijdens 'De Experience', het congres over mobiliteitsmanagement, het startschot voor de campagne door de vierhonderd deelnemers per mail op te roepen mee te doen aan Het Nieuwe Werken.'De voordelen voor werkgevers zijn aangetoond,' zegt De Waal. 'Efficiënter werken, minder reiskosten, minder kantoorruimte, minder administratieve rompslomp en tevredener medewerkers.'
'Het gaat bij het werk om resultaat en niet om uren maken,' zegt Lodewijk de Waal, voorzitter van de Taskforce Mobiliteitsmanagement, een van de hoofdpartners van de campagne. Hij geeft vandaag tijdens 'De Experience', het congres over mobiliteitsmanagement, het startschot voor de campagne door de vierhonderd deelnemers per mail op te roepen mee te doen aan Het Nieuwe Werken.'De voordelen voor werkgevers zijn aangetoond,' zegt De Waal. 'Efficiënter werken, minder reiskosten, minder kantoorruimte, minder administratieve rompslomp en tevredener medewerkers.'
Reacties: 1
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Het nieuwe werken is uw eerste stap naar een betere toekomst.
Durf de uitdaging aan te gaan en kom met ons praten over uw toekomst!
We zijn op zoek naar ambitieuze en fijne mensen, die hard willen werken voor een groeiende internationale onderneming.