De toekomst van AI in CX: agentic, empathisch en voorspellend
Online webinar 7 oktober | 13:00 - 14:00 uur.

Het gebruik van AI in Customer Experience (CX) is allang geen toekomstmuziek meer. Het verandert nu al hoe klantinteracties en klantreizen zijn en worden ingericht. Klanten verwachten snelheid, gemak én persoonlijke aandacht. Op elk moment en via elk kanaal. Maar hoe zorg je dat nieuwe technologie echt bijdraagt aan een betere klantervaring?

Hoe gemeenten hun informatievoorziening slim kunnen verbeteren
Bekijk hier onze video.
Schrijf je nu voor het webinar.

Hoe gemeenten hun informatievoorziening slim kunnen verbeteren
Bekijk hier onze video.
In dit webinar duiken we met experts in de toekomst van CX. We ontrafelen 3 belangrijke AI-bewegingen binnen klantcontact:
- Agentic AI - lost zelfstandig klantvragen op en neemt beslissingen
- Empathische AI - speelt in op emoties, tone-of-voice en context
- Voorspellende AI – analyseert, anticipeert en adviseert op gedrag en behoeften De impact van AI op CX
We bespreken de belangrijkste overwegingen en uitgangspunten waar je op moet letten bij de implementatie van AI in klantcontact. Van ethiek tot wetgeving. En natuurlijk hoe je ervoor zorgt dat medewerkers AI ook écht gaan gebruiken. We gaan in op onderstaande vragen:

Cloud & Werkplek
Bekijk hier de video.
- Wat betekenen nieuwe technologieën voor je klanten?
- Hoe worden klanten sneller, persoonlijker en effectiever geholpen?
- En wat betekent het voor jouw medewerkers en organisatie?
- Hoe behoud je jouw merkbeleving als virtuele agents een steeds grotere rol krijgen?
- Gaan menselijke agents verdwijnen als AI steeds empathischer wordt?
Sprekers

- Loes Rojer - AI Governance Lead
Loes leidt bij KPN het AI Excellence Center, ontwikkelt kaders voor verantwoorde AI en zorgt dat toepassingen vanaf het ontwerp voldoen aan ethiek en wetgeving. Ze combineert naleving met een innovatieve blik op verantwoord AI-gebruik.

Wie zijn wij?
Bekijk hier de video.
- Emmarique Delahaije - VP Data, AI & Adoption
Emmarique leidt AI in KPN’s Consumentenmarkt, met focus op waarde voor klant en organisatie. In het webinar deelt ze use cases zoals agentic AI en toont hoe innovatie, commercie en technologie samen echte impact creëren.
- Kees de Vos - Portfolio strateeg
Kees, portfoliostrateeg bij KPN Zakelijke Markt, vertaalt communicatietrends naar oplossingen met productteams. In het webinar deelt hij de belangrijkste AI-ontwikkelingen in klantcontact.
Aanmelden
Bereid je voor op de toekomst van CX. Schrijf je in en ontdek hoe AI jouw klantcontact fundamenteel verandert.
Plaats als eerste een reactie
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.