Stabiel
Daarmee is de waardering voor de sociale diensten, ondanks het steeds strengere uitkeringsbeleid dat zij moeten uitvoeren, opnieuw vrijwel stabiel gebleven. Het gemiddelde rapportcijfers schommelt al sinds 2005 rond de zeven.
Dienstverlening
SGBO vroeg klanten van de sociale dienst naar onder meer de dienstverlening aan de balie, de telefonische bereikbaarheid, de informatievoorziening en de stiptheid waarmee de uitkering wordt uitbetaald. Op de meeste terreinen weken de rapportcijfers nauwelijks af van die in voorgaande jaren.
Klanten zijn tevreden over de sociale dienst
De dienstverlening van de gemeentelijke sociale diensten vorig jaar, krijgt van klanten gemiddeld het rapportcijfer zeven. Dat blijkt uit…
SGBO vroeg klanten van de sociale dienst naar onder meer de dienstverlening aan de balie, de telefonische bereikbaarheid, de informatievoorziening en de stiptheid waarmee de uitkering wordt uitbetaald. Op de meeste terreinen weken de rapportcijfers nauwelijks af van die in voorgaande jaren.
SGBO vroeg klanten van de sociale dienst naar onder meer de dienstverlening aan de balie, de telefonische bereikbaarheid, de informatievoorziening en de stiptheid waarmee de uitkering wordt uitbetaald. Op de meeste terreinen weken de rapportcijfers nauwelijks af van die in voorgaande jaren.
Reacties: 2
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
tevredenheid van de klant van soc. diensten zegt overigens weinig over de kwaliteit van de uitvoering
Reactie op Piet Brontsema:
Inderdaad, vwb de kwaliteit van de uitvoering zou de score zomaar een 8 of een 9 kunnen zijn. Suggestieve opmerking dus.