ruimte en milieu / Partnerbijdrage

Coronaproof kantoor: scan, knelpunten en advies

Coronaproof kantoor: scan, knelpunten en advies

bEELD.png

Voor diverse organisaties maken wij een analyse om hun kantoorgebouw coronaproof te maken. We brengen de knelpunten en mogelijkheden in beeld zodat we weer naar kantoor kunnen gaan volgens de 1,5 m richtlijnen.

Concreet beoordelen we de volgende onderwerpen inclusief het bepalen van de benodigde maatregelen:

-          Analyse plattegrond kantoor voor de verkeersruimten, werkplekken en vergaderplekken.

-          Analyse plattegrond bedrijfsrestaurant inclusief keuken, buffet en pantry's.

-          Analyse plattegrond receptie en facilitaire ruimten.

-          Analyse plattegrond sanitaire voorzieningen.

In een beknopte adviesrapportage worden de te nemen maatregelen en acties uitgewerkt inclusief oplossingsgerichte adviezen. Daarbij geven we ook suggesties voor andere huisvestingsgerelateerde zaken waar u rekening mee dient te houden. Het eindadvies is concreet en helder en bevat - naast bovengenoemde punten - een plattegrond met:

-          De ‘nieuwe’ posities van de werkplekken.

-          De ‘nieuwe’ routing van het kantoor aangegeven middels pijlen.

-          De ‘nieuwe’ vergadercapaciteit per vergaderruimte.

-          Inclusief uitgewerkte adviezen en maatregelen.

Deze digitale analyse van een kantoorgebouw tot 2.000 m² kunnen wij voor slechts 1.500 euro exclusief btw voor u verzorgen. Prijsopgave screening grotere kantoren op aanvraag.

Om snel inzicht te krijgen in de mogelijkheden en waar aanvullende maatregelen nodig zijn, hebben we een digitale plattegrond van de kantoorvloeren nodig waarop de huidige losse inrichting is opgenomen.

Aanvullend kunnen we desgewenst ook de volgende aspecten verzorgen: 

Analyse knelpunten routing binnen het gebouw vanaf hoofdentree via lift en trappenhuizen naar het eigen kantoor.
- Analyse mogelijke organisatorische en technische maatregelen hoe om te gaan met de beperkingen van het kantoor, zoals sensortechnologie en software voor reservering van werkplekken.
- Kostenraming te nemen maatregelen.
-  

Opstellen tekst voor informeren gebruikers over gebruik van het aangepaste kantoor.

         

Ook interessant

-   Blog: vijf quick wins om je kantoor corona-proof te maken

Voor de kantooreigenaar hebben we het Office2Stay-concept ontwikkeld. Het Office2Flow-concept is echt gericht op de kantoor eindgebruiker.

-  

Vaak werken we met een resultaatsgarantie (turnkey).

       

Meer weten?

Neem dan contact op met Willem Adriaanssen, telefoon 073 6 409 409 / willem.adriaanssen@hevo.nl.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.