Overslaan en naar de inhoud gaan

Kan de gemeente het makkelijker maken?

Kan de gemeente het makkelijker maken? Onderscheid maken tussen digivaardige en digibete burgers? Als er systemen komen waarin iederéen…

Onderscheid maken tussen digivaardige en digibete burgers? Als er systemen komen waarin iederéen eenvoudig de weg vindt, wordt dat overbodig. Hoe kunnen gemeenten hun dienstverlening de komende jaren verbeteren zonder dat het een technisch feestje wordt?

“Dienstverlening en Burgerzaken waren altijd administratief, maar worden meer high tech en meer klantgericht. Dat brengt nieuwe uitdagingen met zich mee,” weet een van de deelnemers aan het Actualiteitendiner over dienstverlening, in september in Rotterdam. Aan tafel bij de stakeholders uit de decentrale overheid wordt ook deze keer weer een variëteit aan food for thought opgedist.

ICT-dienstverlening voor de overheid


Bekijk het magazine

De Actualiteitendiners zijn een serie kleinschalige, inhoudelijke dinerdialogen over actuele thema’s, aangezeten door een bijzondere mix van deelnemers die werkzaam zijn binnen de decentrale overheid. In dit derde Magazine over de Actualiteitendiners ligt de focus op dienstverlening door gemeenten. Lees het magazine!


Contact

Silvia Thape, Communicatieadviseur

+31 6 10 93 57 21 / silvia.thape@centric.eu

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in