Alle whitepapers

Klanten helpen klantgerichte digitale organisaties te worden

In 2016 vieren we ons 40-jarig bestaan, een mijlpaal die is gebaseerd op een sterke betrokkenheid bij en het luisteren naar onze klanten, het verlenen van innovatieve diensten en oplossingen, en onze consequente, uitstekende dienstverlening.

Het afgelopen jaar hebben we opnieuw de traditie voortgezet om regelmatig persoonlijke gesprekken met klanten te voeren (het 2015 Voice of Our Clients-programma) om onze diensten, oplossingen en leveringsstrategieën te beoordelen én af te stemmen op de behoeften van onze klanten. Deze gesprekken zijn afgenomen in de vorm van 965 klantinterviews en 5.974 klanttevredenheidsonderzoeken. Dit jaarverslag geeft u inzicht in de gesprekken, inclusief een overzicht van de digitale transformatie van onze klanten en hoe CGI hen helpt klantgerichte digitale organisaties te worden.

 

- Trends in de markten

- Digitale transformatie en innovatie

- Bedrijfsinformatie

 

CGI heeft langdurige, gerichte kennis, expertise en ervaring in alle markten en is hiermee voor haar klanten een partner die niet alleen expert is op IT vlak, maar juist ook een expert over én voor hun organisatie. Download het jaarverslag voor meer informatie over hoe we onze klanten helpen een start te maken met hun digitale transformatie en deze succesvol te laten zijn.

Inhoudsopgave

  • Communicatie
  • Energie
  • Financiële dienstverlening
  • Olie en gas
  • Overheid
  • Post en logistiek
  • Productie
  • Retail en consumentendiensten
  • Transport
  • Zorg
  • Whitepaper aanvragen

    Aanhef