Overslaan en naar de inhoud gaan

AI-gestuurde postafhandeling versnelt dienstverlening

Minder administratieve handelingen voor medewerkers.

mait

Met een nieuwe, eigen AI-innovatie – MAIT – maken we de afhandeling van fysieke post en e-mail op ons platform Flow nog veel efficiënter.
MAIT (Mail AI Tooling) zorgt ervoor dat medewerkers minder administratieve handelingen hoeven te doen. Nu de schuldenproblematiek weer toeneemt, zorgt Verder voor innovatieve oplossingen, die bijdragen aan het sneller financieel gezond maken van mensen met schulden. Naar verwachting is MAIT in het vierde kwartaal van 2024 volledig geïmplementeerd.

Zo helpen wij gemeenten

Wij zijn expert in het organiseren van de administratieve processen rond Wmo en jeugdhulp en zorgen ervoor dat gemeenten minder fouten maken en efficiënter werken. De verplichte, financiële verantwoording van zorginzet maken wij snel in orde, op locatie of op afstand met een zelf ontwikkelde applicatie. We kunnen ook het hele backoffice-proces van een gemeente optimaliseren. Meer informatie.

MAIT – je spreekt het uit als het engelse mate (maatje) – combineert Optical Character Recognition (OCR) met AI. OCR is een geavanceerde technologie die informatie uit documenten haalt, zonder dat er een mens aan te pas komt. Daar hebben we AI aan toegevoegd, zodat het systeem zelflerend is, met algoritmen die extra functionaliteiten toevoegen. 

Zo helpen wij gemeenten

Wij zijn expert in het organiseren van de administratieve processen rond Wmo en jeugdhulp en zorgen ervoor dat gemeenten minder fouten maken en efficiënter werken. De verplichte, financiële verantwoording van zorginzet maken wij snel in orde, op locatie of op afstand met een zelf ontwikkelde applicatie. We kunnen ook het hele backoffice-proces van een gemeente optimaliseren. Meer informatie.

Slimme verwerking in 4 fases

We implementeren MAIT in vier fases.
Fase 1 is inmiddels afgerond, waardoor Flow fysieke poststukken direct kan herkennen en aan het juiste dossier kan koppelen. Na fase 2 worden betalingen en vorderingen geïdentificeerd, en de benodigde informatie direct uit de documenten gehaald.Hiermee worden de juiste velden in Flow automatisch gevuld. Fase 3 zorgt ervoor dat Flow ook nog eens de urgentie van elk poststuk herkent. Daardoor kunnen onze medewerkers direct inspelen op zaken als uithuiszettingen of energieafsluitingen. De afrondende fase 4 voegt nog een essentiële functionaliteit toe: alles wat MAIT voor fysieke post kan, wordt dan ook voor e-mail doorgevoerd.

Detachtering en advies

Consultants van Verder zijn nauw betrokken bij het primaire proces van gemeenten. Ze weten wat werken bij een gemeente inhoudt. Onze consultants adviseren bijvoorbeeld over data, vroegsignalering, energietoeslag, beleidsondersteuning, preventie en voorlichting of de nieuwe Wet aanpak meervoudige problematiek sociaal domein (Wams). Meer informatie.

Schuldenknooppunt

Wij hebben ons aangesloten bij het schuldenknooppunt, en hopen de doorlooptijden van de schuldhulpverleningstrajecten nog meer te verkorten. Uniek is dat wij het schuldenknooppunt gaan koppelen aan onze eigen applicatie, Flow. Dit betekent dat onze collega's via ons eigen systeem verzoeken kunnen sturen naar schuldeisers om zo een compleet beeld te kunnen krijgen. Direct hulp? Neem contact op.

Leidend in IT

Verder is dé kennispartner in budgetbeheer, schuldhulpverlening en bewindvoering, en kan de administratie in het sociaal domein overnemen. IT is voor ons daarbij de backbone in de dienstverlening,het eigen platform Flow als basis. Ook bij het overnemen van de administratie in het sociaal domein. Dankzij een sterk IT-team zijn we hiervoor niet afhankelijk van een externe softwareleverancier. We bedenken, creëren en ontwikkelen en innoveren onze eigen ideeën voor Flow. MAIT is daar een goed voorbeeld van. Zo dragen we continu bij aan innovatie in onze sector, en scheppen we ruimte voor meer tijd en aandacht voor de cliënt.

Detachtering en advies

Consultants van Verder zijn nauw betrokken bij het primaire proces van gemeenten. Ze weten wat werken bij een gemeente inhoudt. Onze consultants adviseren bijvoorbeeld over data, vroegsignalering, energietoeslag, beleidsondersteuning, preventie en voorlichting of de nieuwe Wet aanpak meervoudige problematiek sociaal domein (Wams). Meer informatie.

Schuldenknooppunt

Wij hebben ons aangesloten bij het schuldenknooppunt, en hopen de doorlooptijden van de schuldhulpverleningstrajecten nog meer te verkorten. Uniek is dat wij het schuldenknooppunt gaan koppelen aan onze eigen applicatie, Flow. Dit betekent dat onze collega's via ons eigen systeem verzoeken kunnen sturen naar schuldeisers om zo een compleet beeld te kunnen krijgen. Direct hulp? Neem contact op.

Meer weten?

Neem gerust contact met ons op.

De Wolf en Hertsdahlstraat 19
6131 GD Sittard

Zo helpen wij gemeenten

Wij zijn expert in het organiseren van de administratieve processen rond Wmo en jeugdhulp en zorgen ervoor dat gemeenten minder fouten maken en efficiënter werken. De verplichte, financiële verantwoording van zorginzet maken wij snel in orde, op locatie of op afstand met een zelf ontwikkelde applicatie. We kunnen ook het hele backoffice-proces van een gemeente optimaliseren. Meer informatie.

Detachtering en advies

Consultants van Verder zijn nauw betrokken bij het primaire proces van gemeenten. Ze weten wat werken bij een gemeente inhoudt. Onze consultants adviseren bijvoorbeeld over data, vroegsignalering, energietoeslag, beleidsondersteuning, preventie en voorlichting of de nieuwe Wet aanpak meervoudige problematiek sociaal domein (Wams). Meer informatie.

Schuldenknooppunt

Wij hebben ons aangesloten bij het schuldenknooppunt, en hopen de doorlooptijden van de schuldhulpverleningstrajecten nog meer te verkorten. Uniek is dat wij het schuldenknooppunt gaan koppelen aan onze eigen applicatie, Flow. Dit betekent dat onze collega's via ons eigen systeem verzoeken kunnen sturen naar schuldeisers om zo een compleet beeld te kunnen krijgen. Direct hulp? Neem contact op.

Reacties: 1

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Nico Bos

PostNL heeft ook zo´n slim AI systeem... Ik kreeg van de gemeente per reguliere post een brief waarvan de postcode met 1 letter afweek. De aangetekende versie is nooit aangekomen. Achteraf bleek na onderzoek dat het "AI" systeem op basis van de foute postcode er spontaan een nieuw gecorrigeerd adres had bij verzonnen. Handig zo´n gekoppelde database die een eigen leven gaat lijden.

Op 1 augustus 2024, 17:14

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in