digitaal / Partnerbijdrage

Gemeente Almere verlengt innovatieve samenwerking met Centric

Gemeente Almere verlengt innovatieve samenwerking met Centric

28 juli 2014

De gemeente Almere verzorgt haar kernprocessen ook de komende vier jaar met de oplossingen van Centric. De verlenging van de bestaande samenwerking werd eind juni bekendgemaakt.

De gemeente Almere, die onlangs feestelijk stilstond bij haar 30-jarig bestaan, zet de succesvolle samenwerking met Centric de komende jaren voort. Almere blijft de Centric-oplossingen gebruiken voor onder meer belastingheffing en –inning, burgerzaken en dienstverlening binnen het sociaal domein.

Martijn Rengelink, directeur Dienst Sociaal Domein en Dienst Publiekszaken bij de gemeente Almere, en Noor Ferket, directeur van Centric Public Sector Solutions, zetten eind vorige maand hun handtekening onder de verlengingsovereenkomst.

Meer digitale dienstverlening

Martijn Rengelink: “Wij krijgen de komende jaren te maken met verregaande digitalisering van onze dienstverlening, verschuivende taken en verantwoordelijkheden en steeds meer samenwerking binnen en buiten onze organisatie. Dat vraagt om nieuwe technologieën en informatieketens om gegevens gemakkelijk te kunnen raadplegen, combineren en delen. In Centric hebben we een betrouwbare en innovatieve partner gevonden die ons met kennis en ervaring helpt om deze ambities in de praktijk te brengen.”

AfbeeldingMartijn Rengelink, directeur Dienst Sociaal Domein en Dienst Publiekszaken bij de gemeente Almere, en Noor Ferket, directeur van Centric Public Sector Solutions, tijdens de ondertekening van de verlengingsovereenkomst.

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.