Overslaan en naar de inhoud gaan

Key2Schuldhulpverlening ondersteunt gemeente Gouda bij regievoering

In de gemeente Gouda was de wachtlijst voor schuldhulpverlening zo hoog opgelopen dat actie nodig was. De gemeente wil daarom met…

Sinds 1 januari 2011 voert de gemeente Gouda zelf de aanmeldgesprekken met nieuwe cliënten. Een partner ondersteunt bij de verdere afhandeling van het schuldhulptraject.

Om de regie op deze trajecten uit te voeren, maakt de gemeente Gouda gebruik van Key2Schuldhulpverlening. De applicatie ondersteunt gemeenten en private organisaties bij de uitvoering van de integrale schuldhulpverlening en geeft volledig inzicht in het verloop van de verschillende trajecten zoals doorlooptijden.


Op het moment dat de gemeente Gouda de klant overdraagt, krijgt haar partner een melding dat er een ‘traject’ klaar staat in Key2Schuldhulpverlening en pakt zij het verder op.
De gemeente heeft tijdens het proces een aantal momenten ingebouwd waarop zij de regie kan voeren. Doordat het systeem webbased is, kunnen zowel de gemeente als haar partner op elk moment en vanaf elke locatie inloggen op het systeem. Dit scheelt tijd en voorkomt fouten bij het overnemen van gegevens.

ICT-dienstverlening voor de overheid

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heeft u al een account? Log in