of 62236 LinkedIn

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen. Hoe gaat het in z'n werk?
Zorg-Lokaal Reageer

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen voeren wij dagelijks uit. Zo nemen wij telefonische enquêtes af over huishoudelijke ondersteuning en voor zorg zoals begeleiding of dagbesteding. Tevens zullen wij binnenkort starten met rechtmatigheidsonderzoeken. Benieuwd hoe dit alles in zijn werk gaat? Lees dan snel verder.

Telefonisch onderzoek

Voor verschillende klanten voeren wij diverse soorten klanttevredenheidsonderzoeken uit. Zo nemen wij telefonische enquêtes af bij burgers over de huishoudelijke ondersteuning die zij ontvangen. Tevens nemen wij telefonische enquêtes af voor zorg zoals begeleiding of dagbesteding.

In de telefonische enquêtes stellen wij vragen om inzicht te krijgen in de geleverde zorg en de tevredenheid van de klanten over organisatorische kwesties. De telefonische enquêtes over het jaar 2020 zitten momenteel in de afrondfase. Dit betekent dat onze klanten binnen enkele weken de rapportages hiervan kunnen verwachten.


Technische metingen

Voor huishoudelijke hulp via zorg in natura voeren wij al jaren de zogenaamde ‘technische metingen’ uit. Hierbij gaat onze inspecteur op huisbezoek om passende vragen te stellen aan de zorgontvanger. Maar veel belangrijker nog om te kijken of de huishoudelijke hulp volgens de richtlijnen gebeurt. Tevens zullen wij binnenkort starten met rechtmatigheidsonderzoeken, hierbij gaat een inspecteur op bezoek bij budgethouders. Hierover leest u meer in onze Whitepaper | Gericht werken vanuit rechtmatigheid.

 

Zoals je leest gaan de telefonische onderzoeken gelukkig door. Uiteraard gaan wij liever op bezoek, maar kiezen wij nu voor de veiligheid en gezondheid van onze klanten en onze medewerkers. Toch kunnen we op deze manier de uitvoering meten, dat een belangrijke schakel is in de verbetercyclus binnen de Wmo en Jeugdwet. Wanneer de situatie rondom het coronavirus huisbezoeken weer toestaat, staan wij ook weer op deze manier voor je klaar.


Belevingsonderzoek

Verschillende gemeenten hebben ons benaderd voor het uitvoeren van een belevingsonderzoek onder hun burgers. Dit omdat een huisbezoek in het kader van de technische meting vanwege het coronavirus momenteel niet uitgevoerd kan worden. Wil je hier meer over weten? Neem dan via onderstaande links contact met ons op.

 

Meer informatie?

Ja! Ik wil ook grip krijgen én houden op verantwoorde zorg. Of een keer brainstormen met een van onze experts? Neem vandaag dan nog contact met ons op via het contactformulier of vraag een vrijblijvend gesprek aan.

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Contactgegevens

Zorg-LokaalWilhelminastraat 39, 6131 KM Sittard

Postbus 5065, 6130 PB Sittard

 

Meer informatie?
www.zorg-lokaal.nl
info@zorg-lokaal.nl
secretariaat@zorg-lokaal.nl 
088 007 9494
ma-vr van 9:00u tot 16:30u

Afbeelding

Over ons

Met ons eigen digitaal iJw/iWmo platform Zorg-Portaal en onze experts op het gebied van berichtenverkeer, administratieve en financiële processen, data-analyse en IT helpen we gemeenten bij grip op verantwoorde zorginzet vanuit de Wmo/Jeugdwet.

 

Gemeenten die de administratie Wmo/Jeugdwet door Zorg-Lokaal laten uitvoeren hebben stuur- en managementinformatie vanuit een totaalconcept. Kiest ook uw gemeente voor Zorg-Lokaal? Vraag dan hier een vrijblijvend gesprek aan of download hier alvast onze brochures.

GRIP OP VERANTWOORDE ZORGINZET

Afbeelding

 

Door de toenemende tekorten binnen gemeenten op het gebied van Jeugdzorg en Wmo ervaren steeds meer gemeenten financiële druk. Wij als Zorg-Lokaal laten in deze video zien dat wij de administratieve processen die gemeenten op dit moment uitvoeren, goedkoper en efficiënter kunnen uitvoeren.

 

Bent u naar aanleiding van deze video nieuwsgierig of benieuwd naar wat wij voor u als gemeente kunnen betekenen? Lees hier verder of klik hier voor ons contactformulier.

Meer nieuws

Bloggers

Whitepapers