of 59318 LinkedIn

Administratieve Lastenverlichting in de Praktijk

Stipter Reageer

“Het eenvoudiger maken van administratieve zorgprocessen” is datgene waar Stipter zich vanaf de eerste dag voor inzet! Op dinsdag 19 maart organiseert Stipter ter ere van haar 15-jarig bestaan een evenement: “Administratieve Lastenverlichting in de Praktijk”. Met Sabine Uitslag als dagvoorzitter en een geweldige lijst aan sprekers bekijken we het onderwerp door de ogen van specialisten uit de markt.

Administratieve lastenverlichting is ieder jaar weer een belangrijk speerpunt voor de overheid. Meer dan ooit ligt er door de grote tekorten een vergrootglas op het sociaal domein. Toch worden er maar langzaam stappen gemaakt. Hoe komt dit? Waar lopen we eigenlijk tegenaan? En weten we van elkaar waar we tegenaan lopen?

 

Op 19 maart worden er vanuit verschillende invalshoeken (burger, gemeente, zorgaanbieder) administratieve blokkades geschetst. Zo zien en begrijpen we van elkaar waar we mee worstelen. Ook presenteren specialistische organisaties innovatieve ideeën (zowel vanuit informatievoorziening, als inkoop en beleid) én gaan we met elkaar het gesprek aan. Dit alles met als doel: samen verder komen en administratieve lastenverlichting realiseren.

 

Programma

Sabine Uitslag

De gehele dag

Dagvoorzitter 

Lunch 12:00 uur tot 13:00 uur    Overheerlijke lunch
Annette Stekelenburg 13:15 uur tot 13:45 uur  Ziek van bureaucratie
Paul Hulst 13:45 uur tot 14:15 uur

 Verlagen administratieve lastendruk vergt meer

 dan alleen het schrappen van regeltjes

Hanneke van de Gevel   14:15 uur tot 14:45 uur

 Zorg en begeleiding dicht bij huis

Koffie en thee 14:45 uur tot 15:15 uur  Pauze

Anton van der Gaag &

Wijnand Heijnen

15:15 uur tot 15:45 uur

 Toekomst van gegevensuitwisseling binnen

 het sociaal domein

Hans Scholten 15:45 uur tot 16:15 uur

 Gemeente wat wilt u nu eigenlijk weten?!

Lauran van Kaam 16:15 uur tot 16:45 uur

 Grip op informatievoorziening binnen het

 sociaal domein

Sabine Uitslag

16:45 uur tot 17:00 uur  Afsluiting
Borrel 17:00 uur tot 18:00 uur  Netwerkborrel

 

Afbeelding 

Locatie

Industrieel en inspirerend

Het Oude Magazijn is gebouwd in 1904. Jarenlang werd er materiaal opgeslagen voor het herstellen en verbouwen van goederenwagons op de Wagenwerkplaats. In 2000 verloor de Wagenwerkplaats, en dus ook Het Oude Magazijn, haar spoorfunctie. Na enkele jaren leegstand is het terrein nu een bruisende leefomgeving van bedrijvigheid, kunst, cultuur en horeca. Hierbij zijn de authentieke en industriële elementen zoveel mogelijk bewaard gebleven. Dat zie je goed terug in Het Oude Magazijn!

Het Oude Magazijn

3812 BH Amersfoort

Gratis parkeermogelijkheden voor de deur!


Doelgroep

Gemeenten, zorgaanbieders & ketenorganisaties.


Kosten & deelname

Deelname aan het evenement is gratis, maar houdt u er wel rekening mee dat wij €50,- in rekening brengen bij no-show. U kunt zich tot één week voor het evenement nog kosteloos afmelden.

In verband met beperkte beschikbaarheid behouden wij ons het recht voor om inschrijvingen te weigeren. U krijgt hier uiteraard tijdig bericht van.

 

Meer lezen en registreren


 

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Contactgegevens

AfbeeldingBezoekadres

Elementenweg 17
3201 LG Spijkenisse

Postadres
Hongerlandsedijk 18
3201 LW Spijkenisse

Tel.nr. 085-9024000


www.stipter.nl 

e-mail: Vanity.deSnoo@stipter.nl

bij afwezigheid Sven.denBoer@stipter.nl

Meer nieuws

Datagedreven overheid

Whitepapers