of 62812 LinkedIn

Waar moet u op letten bij het digitaal afwijzen van een aanvraag?

Waar moet u op letten bij het digitaal afwijzen van een aanvraag?
Schulinck Informatiemanagement Reageer

De meeste gemeenten en uitvoerende organisaties bieden tegenwoordig de mogelijkheid aan de burgers om online hun aanvragen te doen voor verschillende voorzieningen. Meestal gaat dat goed: de voorziening wordt toegekend, of de aanvrager verwacht al dat hij er niet voor in aanmerking komt en krijgt inderdaad een afwijzing. Maar wat doet u met de twijfelgevallen?

Tom Voermans legt u in dit opiniestuk uit:

  • Waarom een aanvrager eigenlijk altijd de mogelijkheid moet hebben om een aanvraag door te zetten;
  • Hoe een contactformulier of beschikking frustratie bij de burger kan voorkomen;
  • Wat Schulinck In-Form kan doen om ook uw automatische processen sluitend te krijgen.


Lees er meer over in deze opinie.

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Afbeelding

CONTACTGEGEVENS


Wolters Kluwer

Schulinck Informatiemanagement

Hulsterweg 82

5912 PL Venlo

Tel: 077 – 475 8018

schulinck.marketing@wolterskluwer.com

www.schulinck.nl

Volg onze LinkedIn pagina

AfbeeldingBent u verantwoordelijk voor de processen en informatiestromen binnen uw gemeente?

Volg deze LinkedIn-pagina en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen binnen data en ICT. U krijgt handige tips over veiligheid, kwaliteitsverbetering en digitale informatievoorziening.

Meer nieuws

Schulinck E-Formulieren

Schulinck Software

Lees meer over Schulinck In-Spect:
Schulinck In-Spect