of 63000 LinkedIn

Automatisch afhandelen van aanvragen

Automatisch afhandelen van aanvragen: nieuwe kansen voor uw gemeente.
Schulinck Informatiemanagement Reageer

Nieuwe kansen voor uw gemeente.

Het digitale loket van uw gemeente is, zeker in coronatijd, wel zo veilig: de burger hoeft niet in de rij te staan bij de balie in het gemeentehuis, maar kan vanuit huis zijn zaken online regelen. Online worden er bovendien minder fouten gemaakt en de status van een aanvraag is voor de burger online te volgen. Maar hoewel steeds meer aanvragen, ook die in het sociaal domein, digitaal bij de gemeenten binnenkomen, maken die nog lang niet altijd gebruik van de mogelijkheid om aanvragen ook automatisch af te handelen.

Daar liggen nog volop kansen! Een burger die vandaag een aanvraag doet kan bijvoorbeeld direct een beslissing ontvangen en de volgende dag al geld op zijn rekening hebben staan. Ook voor de gemeente is automatisch afhandelen een voordeel: geen werkvoorraden meer en de consulent kan worden ingezet op andere dossiers.


Lees de opinie van Marcel Rem, waarin te vinden is:

  • Hoe automatisch afhandelen tijdswinst oplevert
  • Hoe uw organisatie daarmee ook op financieel gebied wordt ontlast
  • Hoe u zelf kunt bepalen hoe intensief uw organisatie controleert
Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Afbeelding

CONTACTGEGEVENS


Wolters Kluwer

Schulinck Informatiemanagement

Hulsterweg 82

5912 PL Venlo

Tel: 077 – 475 8018

schulinck.marketing@wolterskluwer.com

www.schulinck.nl

Volg onze LinkedIn pagina

AfbeeldingBent u verantwoordelijk voor de processen en informatiestromen binnen uw gemeente?

Volg deze LinkedIn-pagina en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen binnen data en ICT. U krijgt handige tips over veiligheid, kwaliteitsverbetering en digitale informatievoorziening.

Meer nieuws

Schulinck E-Formulieren

Schulinck Software

Lees meer over Schulinck In-Spect:
Schulinck In-Spect