of 59274 LinkedIn

Oisterwijk deelt ervaringen over telefonie uit cloud op congres Klantgerichte Overheid

Reageer

Op dinsdag 26 november organiseert Heliview Conferences het congres ‘De Klantgerichte Overheid 2013’. Dit congres is praktijkgericht voor beslissers en beïnvloeders binnen de e-overheid.
Is een klantgerichte overheid een utopie? Als u de vele verhalen moet geloven doet een overheid het nooit goed.

In de basis is de belangrijkste taak van elke overheid dienstverlening aan bedrijven en burgers. De praktijk laat echter zien dat hier nog veel te winnen is. Nieuwe ontwikkelingen die ervoor zorgen dat de klant ‘uit het contactcentrum’ wordt gehaald en ‘centraal binnen de overheid’ wordt geplaatst zijn zichtbaar om ons heen.

 

Rosemarie Valk, coördinator interne dienstverlening bij de gemeente Oisterwijk geeft namens KPN Lokale Overheid een presentatie over hun ervaringen met telefonie uit de cloud en hoe deze oplossing de gemeente helpt hun dienstverlening efficiënter in te richten en de kwaliteit te verbeteren.

 

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

Afbeelding 

KPN Lokale Overheid

Röntgenlaan 75 2719 DX Zoetermeer

Postbus 19535, 2500 CM Den Haag

070 – 343 69 00

kpnlokaleoverheid.nl

info.lokaleoverheid@kpn.com

 

Meer nieuws

Overvolle vuilcontainers

Whitepapers

Afbeelding

 

‘Alleen door kennis uit te wisselen, komen we samen verder,’ stelt José Brenninkmeijer in deze eerste uitgave van Minds, het nieuwe magazine van KPN Consulting. ‘Met mooie voorbeelden brengen we de nieuwe wereld tot leven. Laat je verrassen door slimme tools en gadgets en inspireren door bijzondere samenwerkingen.’

 

Bekijk het online magazine hier 

Aansluiting op digikoppeling-Generieke Berichten Platform

Lokale overheden veranderen

Afbeelding

Bloggers