of 59147 LinkedIn

Kan de gemeente het makkelijker maken?

Kan de gemeente het makkelijker maken? Onderscheid maken tussen digivaardige en digibete burgers? Als er systemen komen waarin iederéen eenvoudig de weg vindt, wordt dat overbodig
Centric Reageer
Onderscheid maken tussen digivaardige en digibete burgers? Als er systemen komen waarin iederéen eenvoudig de weg vindt, wordt dat overbodig. Hoe kunnen gemeenten hun dienstverlening de komende jaren verbeteren zonder dat het een technisch feestje wordt?

“Dienstverlening en Burgerzaken waren altijd administratief, maar worden meer high tech en meer klantgericht. Dat brengt nieuwe uitdagingen met zich mee,” weet een van de deelnemers aan het Actualiteitendiner over dienstverlening, in september in Rotterdam. Aan tafel bij de stakeholders uit de decentrale overheid wordt ook deze keer weer een variëteit aan food for thought opgedist.


Bekijk het magazine

De Actualiteitendiners zijn een serie kleinschalige, inhoudelijke dinerdialogen over actuele thema’s, aangezeten door een bijzondere mix van deelnemers die werkzaam zijn binnen de decentrale overheid. In dit derde Magazine over de Actualiteitendiners ligt de focus op dienstverlening door gemeenten. Lees het magazine!


Contact

Silvia Thape, Communicatieadviseur

+31 6 10 93 57 21 / silvia.thape@centric.eu

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

info.pss@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Meer nieuws

Bloggers

Whitepapers