of 61441 LinkedIn

Efficiency en kwaliteit met eDiensten Burgerzaken

Efficiency en kwaliteit met eDiensten Burgerzaken. Altijd bereikbaar zijn voor de burger, daar gaat het om!
Centric Reageer

Altijd bereikbaar zijn voor de burger, daar gaat het om! Bij een huwelijk, geboorte, overlijden en verhuizing; op veel belangrijke momenten hebben mensen contact met de gemeente. En zeker nu, in coronatijd, is digitale dienstverlening hét antwoord op het praktische probleem van thuisblijven en afstand houden.

Meer weten over hoe je de digitale effectiviteit, efficiëntie én kwaliteit van jouw organisatie vergroot?

Met de eDiensten bied je burgers optimale dienstverlening en breng je efficiëntie én kwaliteit aan in jouw organisatie. Omdat aangiften en aanvragen automatisch binnenkomen in Key2Burgerzaken, tik je als medewerker niets meer over en maak je dus ook geen tikfouten. Het is simpelweg accorderen, of volledig automatisch verwerken.

 

Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat? In dit webinar zie je hoe de effectiviteit, efficiëntie én kwaliteit van jouw organisatie vergroot wordt met de eDiensten van Key2Burgerzaken.

 

Bekijk webinar terug
Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

info.pss@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Meer nieuws

Bloggers

Whitepapers