of 65101 LinkedIn

Chantal van der Lans

Productmanager Centric Burgerzaken


+31 6 30510159 / chantal.van.der.lans@centric.eu.

  • Gebruiksgemak is ook werk uit handen nemen

    Reageer

    AfbeeldingDigitaal stemmen mag nog steeds niet. Maar we kunnen het verkiezingsproces voor gemeenten dankzij digitalisering wel een beetje makkelijker maken.

     

    Gebruiksvriendelijkheid, gemak voor de burger en voor de ambtenaar, is een rode draad in mijn werk bij Centric. We willen er bij Centric voor zorgen dat gemeenten met onze software hun werk zo soepel mogelijk kunnen doen en burgers goed worden geholpen, uiteraard binnen de grenzen van wet- en regelgeving. Een mooi voorbeeld daarvan vind ik het proces rondom verkiezingen.

  • Digitale dienstverlening met de burger echt centraal

    Reageer

    ‘De burger centraal’ is een kreet die je veel hoort bij de overheid. Maar wat betekent het precies? Voor de ontwerpers en ontwikkelaars bij Centric ligt dat voor de hand: dat je toepassingen maakt die werken vanuit het perspectief van de inwoner. Dat zie je onder meer terug in de eDiensten Burgerzaken.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

pss.marketing@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Bloggers

Whitepapers