of 59147 LinkedIn

Voer het goede gesprek nu nog beter

Bestuursacademie Nederland Reageer

Als professional bij de overheid voert u elk jaar weer ‘het goede gesprek’. Hierin reflecteert u samen met uw werkgever op het afgelopen jaar. Wat heeft u allemaal bereikt? En wat wilt u volgend jaar oppakken? Maak goed gebruik van dit gesprek en zorg ervoor dat u krijgt wat u wilt.

Doelen bereiken met een opleiding

Het volgen van een training of opleiding is op zichzelf al heel waardevol, maar helpt u daarnaast om andere persoonlijke doelstellingen te bereiken. Volg bijvoorbeeld een opleiding om door te stromen naar die ene uitdagende interne functie. Of een training om bij te blijven in uw vakgebied, of om een nieuw project op te kunnen pakken.
 

Beter worden in het goede gesprek?

Het goede gesprek is hét moment om uw wensen te bespreken. Sterker nog, er wordt van u verwacht dat u hierin de regie neemt. Maar toch kan het lastig zijn om uw wensen voor uzelf helder te krijgen. Of misschien vindt u het spannend om uw baas te vertellen wat u nu écht wilt. Volg daarom de training Het Goede Gesprek voor Professionals. Hierin leert u hoe u alles uit dit gesprek haalt:

ALLES OVER DEZE TRAINING
 

Bereik uw doelen met Bestuursacademie Nederland

Verder komen in uw carrière? Bekijk dan de trainingen en opleidingen bij Bestuursacademie Nederland. Ons aanbod is speciaal opgesteld voor de overheidsprofessional van nu. Bekijk snel de training of opleiding die u verder helpt.
 

Persoonlijk advies

Heeft u vragen over uw opleidingskeuze? Of wilt u advies op maat? Onze opleidingsadviseurs denken graag me u mee. Bel 035 - 760 48 50 of laat een bericht achter op de website. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Afbeelding

Persoonlijk studieadvies

Wilt u weten welke opleiding of training het best bij u past? Vraag dan een persoonlijk studieadvies aan. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

Heeft u vragen dan kunt u ons ook bereiken via info@bestuursacademie.nl of 035 – 760 48 50.

Start binnenkort

Bloggers

Whitepapers

  • Overtuigen is ‘iemand met bewijzen tot andere gedachten brengen’, lezen we in de...

    Overtuigen

    Overtuigen is ‘iemand met bewijzen tot andere gedachten brengen’, lezen we in de...
  • Presenteren. Het woord heeft het al in zich. Het gaat om het geven van een presentje aan je...

    Presenteren

    Presenteren. Het woord heeft het al in zich. Het gaat om het geven van een presentje aan je...
  • Veel vraagstukken zijn zo complex dat er vanuit verschillende belangen en disciplines naar...

    Procesbegeleiden

    Veel vraagstukken zijn zo complex dat er vanuit verschillende belangen en disciplines naar...

In één dag weer helemaal op de hoogte

Op de hoogte blijven van alle relevante wijzigingen en ontwikkelingen in uw vakgebied? Kom naar een van de actualiteitendagen. In één dag bent u weer helemaal bij en weet u wat die ontwikkelingen betekenen voor uw dagelijkse praktijk. 

Meer nieuws

Maatwerk

De Bestuursacademie Nederland organiseert opleidingen en trainingen op maat. Op basis van uw wensen en de leerdoelen in uw organisatie stellen we scherpe opleidings- en trainingsprogramma’s samen. We voeren deze trajecten uit waar en wanneer u dat wenst.

 

Laat uw opleidings- of trainingswensen bij ons achter en we nemen snel contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Veranderende rol van de overheid

Verwijten aan het adres van burgers dat zij zich niet betrokken voelen bij de publieke zaak of hun verantwoordelijkheid niet nemen, zijn misplaatst. De vitale samenleving, waarin mensen zich volop inzetten, bestaat al. Dat schrijft de Raad voor het openbaar bestuur (Rob) in zijn advies ‘Loslaten in vertrouwen. Naar een nieuwe verhouding tussen overheid, markt en samenleving.’ In de nieuwe situatie maakt de overheid een bewuste keuze welke rol zij wil spelen bij initiatieven die in de samenleving ontstaan.

 

Wij helpen overheidsorganisaties om te gaan met de veranderende rol van de overheid.