bestuur en organisatie / Partnerbijdrage

Tijd voor nuance. Bekijk hier de nieuwe I&O Research-campagne

Tijd voor nuance. Niet alleen laten zien wat mensen vinden, maar ook wie dat vinden en waarom ze dat vinden.

06 november 2019
thumbnail-1910382-I-O-Spread-Binnenlands-Bestuur-Koe.jpg

Als we het nieuws zien, lijkt de Nederlandse samenleving soms volledig gepolariseerd. Maar de wereld is niet zwart-wit en mensen zijn zelden alleen vóór of faliekant tegen.

Als onderzoeksbureau voor overheid en non-profit gaat I&O Research een stap verder en dieper dan deze eendimensionale beelden. We willen niet alleen laten zien wat mensen vinden, maar ook wie dat vinden en waarom ze dat vinden.

Bovenal willen we met ons onderzoek laten zien waar er een uitweg ligt voor een impasse of maatschappelijke tegenstelling. We brengen in kaart wat het probleem is, hoe er over wordt gedacht en welke oplossingsrichtingen mogelijk zijn. Om de voor de hand liggende reden: dat is wat onze opdrachtgevers nodig hebben. 

 

Campagne ‘Tijd voor nuance’

In de I&O-campagne ‘Tijd voor nuance’, die van 6 tot 13 november in abri’s in Den Haag te zien is – en in dezelfde periode op de pagina’s en website van Binnenlands Bestuur – , proberen we deze boodschap op een ludieke manier aan onze Haagse opdrachtgevers over te brengen. Bekijk de geanimeerde uitingen hieronder.

Op onze nieuwe website – die vanaf 4 november live is – kunt u lezen op welke manieren we dat in praktijk brengen. We horen graag wat u ervan vindt!

 

Meer informatie? Of feedback op onze nieuwe website of campagne?

Peter Kanne | p.kanne@ioresearch.nl | 06-31943707

Plaats als eerste een reactie

U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.