of 59761 LinkedIn

Thema-reeks:
impact van de coronacrisis op het openbaar bestuur

Afbeelding

In de komende edities van het magazine zal, naast de reguliere berichtgeving, extra aandacht worden besteed aan de impact van de coronacrisis op de vakgebieden binnen het openbaar bestuur. Wat kunt u verwachten:

Editie 9 verschijningsdatum 1 mei. Thema: financiën: Rekenen met onzekerheidInterne link

  • Invloed van de coronacrisis op de totstandkoming van de jaarrekening
  • Het Covid-19 virus raakt de gemeentelijk begroting 2021
  • Hoe in een ongewis tijdperk een inschatting te maken van de financiële risico’s


Editie 10 verschijningsdatum 15 mei. Thema: ruimte: Pas op de plaats

  • Wat zijn de voorspellingen van effect corona-crisis op ruimtelijk gebied? De sector aan het woord
  • De gevolgen van de corona-crisis op de bouw in één specifieke gemeente
  • Gemeenten verlenen uitstel van betaling van huurverplichtingen voor gemeentelijk vastgoed, bijvoorbeeld sportverenigingen. Is dit uitstel of afstel van betaling?
  • Overzicht uitgestelde plannen, wetten, transities op ruimtelijk gebied; wat is echt gevolg van corona? Duiding van kenners


Editie 11 verschijningsdatum 29 mei. Thema: sociaal domein: Decentralisaties en corona

  • Tozo. De tijdelijke regeling voor inkomensondersteuning voor zzp’ers. Hoe redden gemeenten het?
  • Wmo. Inwoners hebben door corona minder hulp gekregen. Met name dagbesteding en begeleiding. Gaan gemeenten anders denken over de mate van ondersteuning? Met andere woorden: kan het ook in de toekomst een onsje minder?
  • Jeugdzorg. Wat hebben gemeenten allemaal moeten regelen om de continuïteit van zorg zo veel mogelijk te garanderen?


Editie 12 verschijningsdatum 12 juni. Thema: ICT Het corona-virus als influencer

  • Interview met cio gemeente over wat voor een gamechanger corona is
  • Leidt de corona-crisis tot de extra investeringen in software?
  • Thuiswerken vergroot wens tot sneller internet, m.a.w. aanleg glasvezelnet
  • Essay: keerzijde van het gebruik van nieuwe technologieën door overheden
  • Optie: herhaling thuiswerkonderzoek en ict-gebruik (als situatie dan onveranderd is)


Overheden zijn geïnteresseerd in oplossingen vanuit de markt. Deze speciale reeks is voor uw organisatie wellicht een uitstekende mogelijkheid uw product of dienst onder de aandacht te brengen van ruim 50.000 ambtenaren en bestuurders.

Heeft u interesse? Bel ons voor het speciale actietarief. 

Verstuur dit artikel naar Google+

Facts & Figures

Binnenlands Bestuur is een onafhankelijk platform voor de hoger opgeleide ambtenaren en bestuurders bij de overheid vanaf salarisschaal 8.
 

  • 200.000 unieke bezoekers per maand
  • 9 nieuwsbrieven, totaal ca. 53.000 unieke abonnees
  • Linkedin Groep met ca 59.000 leden
  • Magazine (papieren versie) 40.000 abo (op privé adres)
  • Magazine (digitale versie) 12.000 abo
  • Vacaturebank ca 190.000 pageviews per maand

Contact

Uploaden materiaal

Uw advertentie naar ons uploaden zonder advertentiecode? Klik hier en volg de instructies op de site.

 

Wilt u meer informatie over de aanleverspecificaties? Neem contact op met Gerda Bruggeman of Annet van Vliet via sales@binnenlandsbestuur.nl