of 59045 LinkedIn

Social Media Week Rotterdam kondigt nieuwe sprekers aan

De toekomst is nú; een wake-up call voor organisaties en bedrijven De voorbereidingen van Social Media Week Rotterdam, het vijfdaagse inspiratiecongres over social media en innovatie, zijn in volle gang. We maken enkele nieuwe namen van sprekers bekend. Onder andere: Yuri van Geest, Rijn Vogelaar en Rachid Finge zijn toegevoegd aan het programma. Het bekende marketingblog Frankwatching verzorgt praktische workshops gebaseerd op de boekenreeks 'In 60 minuten'. Over Social Media Week Social Media Week is een vijfdaags inspiratiecongres over social media en innovatie. Tweemaal per jaar wordt het, in meer dan 20 steden wereldwijd, georganiseerd. In vijf dagen wordt geprobeerd antwoord te krijgen op vragen als: Hoe blijven we in balans en bewaken we onze menselijkheid, ondanks de constante onderbreking die technologie mogelijk maakt? Hoe helpt technologie ons om méér tijd en focus te hebben, in plaats van steeds minder? Hoe zetten we technologie in om echt sociaal te zijn – om toegevoegde waarde te bieden aan onze relaties; zowel privé als zakelijk? Het thema van 2014: The Future of Now‘ "Technologische groei gaat niet geleidelijk. Niet meer. Dat is ingewikkeld en daar moeten we mee leren omgaan." Initiatiefnemer Maarten Reijgersberg legt uit wat er in de wereld gebeurt en waar Social Media Week om draait. "Social Media Week is een wake-up call. Want de toekomst is al begonnen, het is nú. We moeten nú sprinten om voorop te lopen in de wereld en bruggen slaan tussen branches en disciplines. Een brancheoverstijgende aanpak is essentieel. Daarom heeft de organisatie ook zeer bewust grote én kleine cases in het programma opgenomen." Lees meer
Reageer

De toekomst is nú; een wake-up call voor organisaties en bedrijven De voorbereidingen van Social Media Week Rotterdam, het vijfdaagse inspiratiecongres over social media en innovatie, zijn in volle gang. We maken enkele nieuwe namen van sprekers bekend. Onder andere: Yuri van Geest, Rijn Vogelaar en Rachid Finge zijn toegevoegd aan het programma. Het bekende marketingblog Frankwatching verzorgt praktische workshops gebaseerd op de boekenreeks 'In 60 minuten'.

Over Social Media Week
Social Media Week is een vijfdaags inspiratiecongres over social media en innovatie. Tweemaal per jaar wordt het, in meer dan 20 steden wereldwijd, georganiseerd. In vijf dagen wordt geprobeerd antwoord te krijgen op vragen als: Hoe blijven we in balans en bewaken we onze menselijkheid, ondanks de constante onderbreking die technologie mogelijk maakt? Hoe helpt technologie ons om méér tijd en focus te hebben, in plaats van steeds minder? Hoe zetten we technologie in om echt sociaal te zijn – om toegevoegde waarde te bieden aan onze relaties; zowel privé als zakelijk?

Het thema van 2014: The Future of Now‘
"Technologische groei gaat niet geleidelijk. Niet meer. Dat is ingewikkeld en daar moeten we mee leren omgaan." Initiatiefnemer Maarten Reijgersberg legt uit wat er in de wereld gebeurt en waar Social Media Week om draait.

"Social Media Week is een wake-up call. Want de toekomst is al begonnen, het is nú. We moeten nú sprinten om voorop te lopen in de wereld en bruggen slaan tussen branches en disciplines. Een brancheoverstijgende aanpak is essentieel. Daarom heeft de organisatie ook zeer bewust grote én kleine cases in het programma opgenomen."

Lees meer

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.