of 59080 LinkedIn

Onderzoek naar toegevoegde waarde 'toptakenwebsites'

Veel gemeenten met een toptakenwebsite moeten nog belangrijke stappen zetten om ook daadwerkelijk de digitale dienstverlening op een hoger plan te tillen. Dit blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK). Daarbij is gekeken naar de toegevoegde waarde van toptakenwebsites. Dergelijke sites zijn primair gericht op dienstverlening, en zetten de vraag van de klant, burger of inwoner centraal. In totaal zijn 147 gemeenten onderzocht. Lees meer
Reageer

Veel gemeenten met een toptakenwebsite moeten nog belangrijke stappen zetten om ook daadwerkelijk de digitale dienstverlening op een hoger plan te tillen.

Dit blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK). Daarbij is gekeken naar de toegevoegde waarde van toptakenwebsites. Dergelijke sites zijn primair gericht op dienstverlening, en zetten de vraag van de klant, burger of inwoner centraal. In totaal zijn 147 gemeenten onderzocht.

Lees meer

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.