of 59045 LinkedIn

Nieuw: VIND Hulpwijzer en VIND Sociaal als antwoord op 3D

Welk kanaal u ook kiest voor het communiceren met uw burgers, VIND helpt u daarbij.  Uw gemeente kan ervoor kiezen om de zelfredzaamheid van de inwoners te stimuleren door een digitaal vraag- en antwoordloket voor het sociale domein. Dit loket is zodanig ingericht dat inwoners, vanuit hun eigen perspectief, met logische vragen over welzijn, zorg, werk, inkomen en opvoeden, geleid worden naar de juiste infor¬matie en adviezen.   Zaakgericht werken met VIND Met VIND Producten en Diensten, VIND Antwoord, VIND Werkprocessen en VIND Gemeentebrieven heeft u alle content in huis die u nodig heeft om uw burgers en ondernemers te voorzien van het juiste antwoord. Naast content leveren wij aanvullende diensten zoals begeleiding van de implementatie, training en beheer. Dankzij partnercontracten met ruim 40 technisch leveranciers van CMS, DMS, KCC en Zaaksystemen kunt u VIND content gebruiken in heel veel systemen.   Meer weten?
Reageer

Welk kanaal u ook kiest voor het communiceren met uw burgers, VIND helpt u daarbij. Uw gemeente kan ervoor kiezen om de zelfredzaamheid van de inwoners te stimuleren door een digitaal vraag- en antwoordloket voor het sociale domein. Dit loket is zodanig ingericht dat inwoners, vanuit hun eigen perspectief, met logische vragen over welzijn, zorg, werk, inkomen en opvoeden, geleid worden naar de juiste infor¬matie en adviezen.
 
Zaakgericht werken met VIND
Met VIND Producten en Diensten, VIND Antwoord, VIND Werkprocessen en VIND Gemeentebrieven heeft u alle content in huis die u nodig heeft om uw burgers en ondernemers te voorzien van het juiste antwoord. Naast content leveren wij aanvullende diensten zoals begeleiding van de implementatie, training en beheer. Dankzij partnercontracten met ruim 40 technisch leveranciers van CMS, DMS, KCC en Zaaksystemen kunt u VIND content gebruiken in heel veel systemen.
 
Meer weten?


Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.