of 59183 LinkedIn

Weten omzetten in Doen!

Selfservice is een thema dat de nodige aandacht vraagt van gemeenten. Of het ook daadwerkelijk de nodige aandacht krijgt, is een tweede. We herkennen het allemaal wel; Je weet het allemaal heel goed te vertellen, maar doen ho maar. Ook op weg naar 100% selfservice kom je als gemeentebestuurder of directeur flink wat uitdagingen tegen...

De weg naar 100% selfservice

Je wilt wel, maar het lukt je schijnbaar niet om tot actie over te gaan. Waarom is dat eigenlijk? Hoe kun je dat dilemma doorbreken? Wat houdt ons tegen om actie te ondernemen en uit onze comfortzone te stappen? Hoe kan je het nog beter doen? Wat kunnen we van elkaar leren? Waar kun je inspiratie opdoen?

Omdat je echt niet de enige bent met dergelijke vragen, organiseren we samen met iBestuur het Grote Publiekszaken Selfservice Congres (#GPSC17). Een congres met sprekers uit de praktijk en wetenschap, veel interactie, netwerken en discussie. Gedurende deze dag krijg je tips hoe je wél tot verandering kunt komen en de weg naar 100% selfservice inslaat. Een hoog percentage digitale dienstverlening is immers goed voor de klanttevredenheid én de medewerkerstevredenheid.

 

Kom naar #GPSC17

Mag ik je op vrijdag 17 november ontmoeten in Congreslocatie Veerkracht te Klarenbeek (nabij Apeldoorn)? Als je zeker wilt zijn van deelname, kun je je natuurlijk alvast aanmelden.

 

Meer info op http://www.gpsc17.nl/.

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Meer nieuws

#LSG17

Afbeelding

#GPSC17

Afbeelding

Urk - Horst aan de Maas: de Berichtenbox voor inwoners

Afbeelding

Whitepapers JouwGemeente MijnGemeente

PinkRoccade Live

PinkRoccade Local Government biedt een ruim aanbod aan curcussen, (klassikale) opleidingen en webinars.

Bloggers

Afbeelding

Postbus 1470, 5200 BM  's Hertogenbosch

088 110 1500

info.prlg@pinkroccade.nl

www.pinkroccadelocalgovernment.nl