of 59167 LinkedIn

NVVB jaarcongres 2017

Reageer

"De afgelopen jaren is er vooral aandacht geweest voor het digitaliseren van gemeentelijke processen met als uitgangspunt ‘digitaal wat kan, fysiek dat moet’. Je kunt stellen dat in deze digitaliseringsdrang in combinatie met bezuinigingen er onvoldoende aandacht is geweest voor de nieuwe identiteit van de gemeente, de afdelingen en de medewerkers. Een identiteit die gebaseerd is op veranderende werkzaamheden, andersoortig contact met inwoners en ondernemers, nieuwe competenties en nieuwe vormen van organisaties en organiseren." Simon Rijsdijk, voorzitter NVVB.

Direct aanmelden voor deze evenementen

12 en 13 april

09:00 - 16:30 uur
NH De Leeuwenhorst,
Noordwijkerhout
 
 

We ontmoeten je graag op 12 en/of 13 april in NH Leeuwenhorst, Noordwijkerhout tijdens het NVVB jaarcongres 2017.

 

Bezoek ons op de beursvloer, stand 17

Je kunt ons uiteraard vinden op de beursvloer; we staan al jaren op dezelfde plek die direct vanaf de ingang goed zichtbaar is. Dit jaar heeft onze stand nummer 17. Kom hier kijken naar de nieuwste ontwikkelingen op een van de demoplekken zoals iVerkiezingen, eerste inschrijving –onderdeel van iVerblijf & Adres– en iBegraafplaats. Stel ons je vragen waarop je antwoord wilt hebben. En neem een aantal concrete tips mee naar huis om de selfservicepercentages van jouw gemeente te verbeteren.

 

Volg een van onze workshops

‘Van 10% naar 90% selfservice, ...’

Onze workshops tijdens het NVVB congres staan dit jaar in het teken van ‘Van 10% naar 90% selfservice’:

 

...wat betekent dat voor mij als medewerker?

In 2 workshops vertellen medewerkers van onze kwartiermakergemeente Lingewaard wat selfservice voor hen –en de gehele afdeling Burgerzaken– heeft betekend: de (minimale) aanpassing van werkprocessen, de veranderingen die dat heeft teweeggebracht en de mogelijkheden tot jobverrijking [workshop 24].

 

...hét stappenplan om dit te bereiken

In de andere 2 workshops geven medewerkers van de gemeenten Ede en Goes inzicht in de stappen die zij hebben gezet om 90% selfservice te bereiken. Lees alvast meer in het recent gepubliceerde artikel van gemeente Goes. [workshop 25]

 

Volledig geïntegreerde eerste inschrijving
Deze workshop verzorgen we 2x samen met ORIBI id-solutions: Gemeente Almelo is in februari 2017 een pilot gestart met volledig geautomatiseerde controle van identiteitsdocumenten, inclusief geautomatiseerde verwerking in haar burgerzakenmodule. Dit voorkomt fraude én bespaart tijd. [workshop 18]

 

Maak een persoonlijke afspraak

Graag in gesprek met mij en/of mijn collega's? Laat het me voorafgaand aan het congres of tijdens het congres weten. We zijn beide congresdagen aanwezig en maken graag tijd voor een persoonlijk gesprek.

 

Jesse Holterman, Salesmanager

+31 (0)6 4670 6754 /
Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Meer nieuws

#LSG17

Afbeelding

#GPSC17

Afbeelding

Urk - Horst aan de Maas: de Berichtenbox voor inwoners

Afbeelding

Whitepapers JouwGemeente MijnGemeente

PinkRoccade Live

PinkRoccade Local Government biedt een ruim aanbod aan curcussen, (klassikale) opleidingen en webinars.

Bloggers

Afbeelding

Postbus 1470, 5200 BM  's Hertogenbosch

088 110 1500

info.prlg@pinkroccade.nl

www.pinkroccadelocalgovernment.nl