of 59108 LinkedIn

Direct bellen of eerst online zoeken naar antwoorden?

Reageer

Het maakt in tijd en geld voor de zoeker vrijwel niets uit of er via internet wordt gezocht of via de telefoon navraag wordt gedaan. Waarom bellen mensen tijdens het werk dan naar de helpdesk, terwijl ze thuis eerst op Google zoeken? Onze conclusie is dat de meeste bedrijven onvoldoende faciliteiten bieden om online snel het –volledige– antwoord te vinden. Dat kan die persoon van vlees en bloed aan de andere kant van de lijn in veel gevallen sneller en beter. Voor ons reden om ons dKOC onder de loep te nemen, aan te pakken en 24/7 goede online ondersteuning te bieden: vandaag lanceren we officieel iCommunity!

iCommunity: met één klik alle gegevens die je nodig hebt

De kwartiermakers van iBurgerzaken hebben de afgelopen maanden ondervonden hoe prettig en snel antwoorden op vele vragen te vinden zijn in iCommunity. Dankzij een goede basisstructuur en zoekmachine zijn documenten –zoals handleidingen, releasebeschrijvingen en webinars van iBurgerzaken én Cipers– eenvoudig te vinden in deze online omgeving.

Als je het privilege ‘mag iCommunity raadplegen’ hebt in iBurgerzaken, kun je bovendien vanuit elk proces in iBurgerzaken de community openen. Hier vind je direct relevante documentatie over dat specifieke proces. Staat jouw vraag er niet bij? Dan zet je deze, als functioneel applicatiebeheerder, hier neer. Je ontvangt dan meestal binnen no time een antwoord van een van de gebruikers van iCommunity.

 

De ervaringen van gemeente Lingewaard

Kwartiermakergemeente Lingewaard maakt als sinds eind vorig jaar gebruik van iCommunity. Functioneel beheerder Femmie Arends vertelt: “De lijntjes zijn nu veel korter. Veel informatie kan ik eenvoudig online zelf terugvinden. In de documentatie of tussen de vragen van anderen. En als een antwoord er niet bijstaat, heb ik veel sneller een reactie. Zo stelde ik recent een vraag over diakrieten* in aktes. Binnen 10 minuten had een van de andere gebruikers binnen iCommunity mij al geholpen. Geweldig toch!”                                                              

*) een schriftteken dat boven, onder of door een letter gezet wordt ter aanduiding van de uitspraak

 

Account iCommunity aanvragen

Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog jouw account aan. En vind ook heel veel zaken snel en eenvoudig online, 24/7. Natuurlijk kun je altijd nog contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt, maar waarschijnlijk is het antwoord ook in iCommunity beschikbaar. We kijken uit naar jullie input en bijdragen.

 

Eerst zien hoe het werkt?

We organiseren op dinsdagmiddag 18 april om 15 uur een webinar. Meld je hiervoor direct aan.

 

Contactpersoon:

Dylan Kusters, Ontwikkelaar iBurgerzaken

+31 (0)6 2952 7830 / dylan.kusters@pinkroccade.nl
Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Afbeelding

Postbus 1470, 5200 BM  's Hertogenbosch

088 110 1500

info.prlg@pinkroccade.nl

www.pinkroccadelocalgovernment.nl

Meer nieuws

Urk - Horst aan de Maas: de Berichtenbox voor inwoners

Afbeelding

Whitepapers JouwGemeente MijnGemeente

Afbeelding

Afbeelding

Waarom gemeentelijke applicaties onderbrengen in de cloud?

Nieuwsbrief

Lees hier onze nieuwsbrief Publiekszaken met o.a.

- Geboorte-appje naar gemeente

- iBurgerzaken gereed voor mobiel

- Nieuwtjes uit het land der Burgerzaken

Gemeente Oss kiest heel bewust voor digitale huwelijksaangifte

Klantcases

Burgers en gemeenten, samen in control

Ontwikkeling van ideeën tot apps

Afbeelding

PINKROCCADE opleidingen & Seminars

AfbeeldingPinkRoccade Local Government ziet het als haar verantwoordelijkheid om opdrachtgevers te faciliteren in de steeds veranderende dienstverleningsbehoefte van deze tijd. Daarom bieden wij een breed scala aan opleidingen voor gebruikers en functioneel beheerders van onze applicaties. Daarnaast organiseren wij regelmatig evenementen waar niet zozeer de applicaties aan bod komen, maar waar we samen met u naar het veranderende gemeentelandschap kijken en wat dat betekent voor u en uw gemeente.

Bloggers

Whitepapers