of 59236 LinkedIn

De tussenstanden van #LSG17

Reageer

Door deel te nemen aan de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten (#LSG17) ga je op een laagdrempelige en leuke manier aan de slag met verleiden naar het digitale kanaal. Goed voor je dienstverlening en het contact met inwoners en bedrijven. Deze werkwijze draagt bovendien bij aan de werkdrukvermindering bij gemeenten. En er zijn ook nog eens leuke prijzen te winnen.

Maandelijkse tussenstanden

Maandelijks publiceren we een aantal cijfers met betrekking tot selfservice dankzij iBurgerzaken. Zowel de selfservicepercentages van de verschillende apps als de besparingen die worden behaald daardoor worden gepresenteerd. Een nadere toelichting op deze cijfers vind je hier.

 

Vrees niet, we maken telkens enkel de top 5 zichtbaar. De selfservicecompetitie is immers geen einddoel op zich, maar een uitstekend middel voor gemeenten om zich te profileren en haar dienstverlening naar burgers en bedrijven te verbeteren.

 

Beoordelingscriteria

AfbeeldingEn toch rijken we in november prijzen uit... We onderscheiden daarbij 4 categorieën, waarbij de top 3 in de prijzen valt:

  • Procentuele groei digitale dienstverlening iBurgerzaken
  • Totaal selfservicepercentage iBurgerzaken
  • Percentage per iBurgerzaken proces
  • Gerealiseerde besparing procentueel

 

Nog niet ingeschreven? 
Je kunt elk moment instappen in de rijdende trein...

 

Sanne van der Zanden

+31 (0)6 4670 6267 / Neem contact op

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.