of 59142 LinkedIn

De impact van selfservice op medewerkers

Reageer

Gemeente Lingewaard verzorgde tijdens het NVVB congres de workshop "Van 10% naar 90% selfservice?", wat betekent dat voor mij als medewerker Burgerzaken?

3 medewerkers vertellen

Gemeente Lingewaard vertelde wat selfservice voor hen heeft betekend: de aanpassing van werkprocessen, de veranderingen die dat heeft teweeggebracht en de mogelijkheden die selfservice biedt. Daarbij stond vooral de verandering voor de medewerker centraal. Duidelijk is dat er veel behoefte is aan het delen van de opgedane kennis met elkaar.

 

Lingewaard.jpg

 

De presentatie, met daarin de contactgegevens van Patrick en Femmie, kun je hier downloaden

 

Contact:

Mat Keijers, Productmanager Burgerzaken

+31 (0)6 2952 7442 / Neem contact op
Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

Meer nieuws

#LSG17

Afbeelding

Urk - Horst aan de Maas: de Berichtenbox voor inwoners

Afbeelding

Whitepapers JouwGemeente MijnGemeente

PinkRoccade Live

PinkRoccade Local Government biedt een ruim aanbod aan curcussen, (klassikale) opleidingen en webinars.

Bloggers

Afbeelding

Postbus 1470, 5200 BM  's Hertogenbosch

088 110 1500

info.prlg@pinkroccade.nl

www.pinkroccadelocalgovernment.nl