of 59054 LinkedIn

Selfservice centraal in nieuw Productbeleid voor Lokale Overheid

Reageer

Centric presenteert het Productbeleid voor de Lokale Overheid 2016 - 2017. Het Productbeleid biedt een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen voor de komende twee jaar en de visie van Centric op de actualiteit rond overheid en ICT.

Het Productbeleid voor de Lokale Overheid geeft een overzicht van alle uitbreidingen en verbeteringen die Centric de komende jaren verwerkt in haar producten en diensten. Deze wegwijzer stellen we ieder jaar samen in overleg met de Gebruikersvereniging Centric.

 

Voorbereid op de veranderingen van morgen

De overheid innoveert continu. Of het nu gaat om het sociaal domein, dienstverlening of de voorbereidingen op de nieuwe Omgevingswet. Wij passen onze producten en diensten hierop aan, zodat overheden zich volledig kunnen richten op hun taken en dienstverlening aan burgers en ondernemers.

 

Maak het makkelijk met selfservice

Tal van overheden bieden hun inwoners al de mogelijkheid om zaken digitaal te regelen via selfservice. De voordelen zijn er dan ook naar: aan de ene kant een efficiënter werkende overheid die haar aandacht kan geven waar die het meest nodig is, aan de andere kant het extra online regelgemak voor burgers en bedrijven.

De gemeenten Almere, Alphen aan den Rijn, Amsterdam, Eindhoven en Lelystad vertellen hoe zij hun dienstverlening naar onze huiskamers brengen. Bekijk hun video’s bij het Productbeleid.

 

Bekijk het productbeleid

Benieuwd wat er de komende tijd op uw vakgebied verandert en wat dat betekent voor de oplossingen waar u mee werkt? Lees er alles over in het vernieuwde Productbeleid voor de Lokale Overheid 2016 - 2017.

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

info.pss@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Meer nieuws

Het Omgevingsdashboard

Zaakgericht werken, klantgericht werken

Whitepapers

Bloggers