of 59045 LinkedIn

De zaken grootser aanpakken? Kom naar Zaaksystemen in Beeld LIVE! 2016

De tweede editie van het congres Zaaksystemen in Beeld LIVE! belooft nog beter, mooier en grootser te worden dan vorig jaar. Liefst 13 leveranciers zullen daar álles aan doen, door zo goed mogelijk te laten zien wat zij te bieden hebben op het gebied van zaakgericht werken – en hoe dat uw werkwijze nog efficiënter maakt.

Een uitgelezen kans dus om op één dag alle zaaksystemen met elkaar te vergelijken (hebt u zich al kosteloos aangemeld?). Natuurlijk is ook Centric van de partij. U bent van harte welkom bij een van de vijf interessante sessies die we verzorgen. We lopen ze vast even langs:

 

1. Zaakafhandeling, maar dan makkelijk

Wilt u eenvoudig en snel zaken afhandelen en daarmee uw dienstverlening naar een hoger plan tillen? Dat kan, met Key2Zaken. Zaakexpert Jorn Kemker van De Fryske Marren laat zien hoe eenvoudig het is om met deze nieuwe applicatie te werken en helder zicht te krijgen op alle zaken én bijhorende documenten.

 

2. Klantcontact: leve de koning!

Een gemeentelijk klantcontactcentrum krijgt iedere dag veel verschillende vragen van burgers en bedrijven. Met Key2Klantcontact hebt u alle informatie beschikbaar om die stroom in goede banen te leiden en hun vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Tijdens deze sessie ziet u hoe het KCC uw klanten koninklijk van dienst kan zijn.

 

3. Functioneel beheer op maat

Het beheer van een zaaksysteem hoeft niet moeilijk te zijn. We laten u graag zien hoe u met Key2Zaken snel nieuwe zaaktypes in productie neemt. En met de module Flow maakt u het proces precies op maat voor uw eigen gemeente. Benieuwd hoe u eenvoudig uw Zaaktypecatalogus (ZTC) onderhoudt en gemeentebreed inzet? Kom naar de beheersessie!

 

4. Hulp bij organisatieverandering

Als partner bij de invoering van het zaakgericht werken verzorgt Centric méér voor u dan alleen de technische implementatie. We ondersteunen bijvoorbeeld ook bij de organisatieverandering die nodig is voor deze ambitieuze omslag. Zijn er valkuilen? Wat zijn de quick wins? We geven u tips voor het lean maken van uw processen en hoe u zorgt dat de omstandigheden voor een organisatiewijziging optimaal zijn. Niets kan op tegen ervaring uit de praktijk: bestuursadviseur Jelle Lemstra van gemeente De Fryske Marren komt daarom vertellen hoe zijn organisatie de overstap naar het zaakgericht werken heeft beleefd.

 

5. De levenscyclus van een zaak

Via verschillende kanalen vragen burgers en bedrijven diensten bij u aan. We laten zien hoe via het postkanaal en de webintake een zaak ontstaat en hoe deze zaak wordt afgehandeld met Key2Zaken of wordt aangeboden aan een afhandelapplicatie. Ook het archiverings- en vernietigingsproces bij het sluiten van de zaak komt aan bod.

 

Zelf aan de knoppen

Naast de sessies kunt u ook zelf aan de slag met de app Key2Zaken op een van twee ingerichte werkplekken. Tijdens het congres komt er veel informatie voorbij. Er valt dan ook veel te vertellen, maar de beste indruk krijgt u wanneer u zelf achter het stuur kruipt. Ervaar hoe makkelijk het is om met deze mobiele toepassing zaken af te handelen.

 

Bezoek de sessies

Schuift u aan bij een van onze sessies? Wij kunnen in ieder geval niet wachten om u dit alles te laten zien. Ook gemeente De Fryske Marren, die bij de sessies betrokken is, heet u van harte welkom:

 

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

info.pss@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Meer nieuws

Het Omgevingsdashboard

Zaakgericht werken, klantgericht werken

Whitepapers

Bloggers