of 59054 LinkedIn

6 voordelen van selfservice via de eDiensten voor Burgerzaken

Reageer

Kent u de voordelen van selfservice via de eDiensten voor Burgerzaken al? Inwoners en ondernemers kunnen daarmee eenvoudig online wijzigingen doorgeven of producten aanvragen bij Burgerzaken.

De identificatie verloopt via DigiD of eHerkenning, waardoor inwoners en ondernemers hun persoonsgegevens niet meer hoeven in te vullen. Anders dan bij een webformulier zijn de eDiensten direct gekoppeld aan onze burgerzakenapplicatie Key2Burgerzaken. Ook de burgerzakenmedewerker hoeft voortaan dus geen gegevens meer over te typen: mutaties via de eDiensten komen automatisch terecht in Key2Burgerzaken en daarmee in de burgerlijke stand. Dat scheelt tijd en voorkomt vervelende fouten in uw administratie.

 

De vormgeving is eenvoudig aan te passen aan de stijl van uw gemeentesite. De Centric eDiensten draaien in de cloud en voldoen aan strenge normen op het gebied van veiligheid en beschikbaarheid. Bovendien hebt u geen omkijken naar het beheer. Vanzelfsprekend zijn de eDiensten ook geschikt voor mobiele apparaten. Zo laat u inwoners en ondernemers hun zaken met de gemeente regelen wanneer het hén uitkomt. Geen betere service dan selfservice!

 

Afbeelding

Verstuur dit artikel naar Google+

Reageer op dit artikel
















Even geduld a.u.b.

 

 

Antwerpseweg 8, 2803 PB Gouda 

0182 - 34 57 01 

info.pss@centric.eu

www.centric.eu/overheid

Meer nieuws

Het Omgevingsdashboard

Zaakgericht werken, klantgericht werken

Whitepapers

Bloggers